Joanna Fabisiak

Coach, trener i konsultant ds. public relations w CC Innovation. Filolog, przedsiębiorca. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations, Projektowania Rozwoju Regionalnego i Zarządzania Projektami, Studium Trenerów NLP i Przywództwa oraz m.in. szkolenie trenerów europejskich (Trening for trainers) organizowane przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Duńską Szkołę Administracji Publicznej. Certyfikowany Coach MLC.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w sektorze biznesowym i w administracji publicznej. Była szefem działu marketingu i promocji w jednej z większych agencji reklamowych działających na Pomorzu i Kujawach. Prowadziła działania PR (zewnętrzny i wewnętrzny) w Banku Pocztowym SA. Zajmowała się integracją europejską i funduszami unijnymi w jednostkach administracji państwowej i samorządowej.

Prowadzi coaching biznesowy. Pracuje z menadżerami, kierownikami kadrą kierowniczą. Pomaga szefom skutecznie kierować swoim zespołem zarówno podczas codziennej, rutynowej pracy, jak w momentach kryzysowych. Wspiera w osiąganiu celów zgodnych ze strategią firmy, jak i osobistymi wartościami. Prowadzi także sesje coachingu osobistego. Towarzyszy klientom w inspirującej drodze zmian, przekraczaniu ograniczających blokad, odkrywaniu wewnętrznego potencjału i zwiększania swojej osobistej efektywności. Pomaga budować osobistą markę. Zachęca do proaktywności.

Od 10 lat związana z branżą szkoleniową. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji biznesowej, przywództwa, budowania zespołów. Przeprowadza zespoły pracownicze przez procesy zmian, pomaga rozwiązywać konflikty i wzmacniać wewnętrzny potencjał. Wspomaga w rozwoju kadry kierownicze, wyposażając w niezbędne narzędzia menedżerskie. Przygotowuje też przedsiębiorców do kontaktów z mediami; uczy jak występować na forum, jak zachowywać się przed kamerą. Jako konsultant ds. wizerunku firmowego, zajmuje się także profesjonalną obsługą klienta – w szczególności pracą z trudnym klientem, z wykorzystaniem wiedzy o mechanizmach obrony przed presją i manipulacją. Pomaga w realizacji procesów dotyczących podnoszenia jakości obsługi klienta – w przedsiębiorstwach oraz w urzędach. Osobny obszar jej zainteresowań stanowi komunikacja medyczna na linii lekarz – pacjent, rodzina chorego. Prowadzi warsztaty dla pracowników ochrony zdrowia – lekarzy, pielęgniarek, dyrektorów placówek medycznych. Współpracuje z uczelniami wyższymi. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych, m.in. „Akademia Lidera Samorządowego”, „Skuteczny menedżer w służbie zdrowia”, „Menedżer projektu badawczo-rozwojowego”, „Mechanizmy Funkcjonowania Strefy EURO” – projekty realizowane przez Wyższe Szkoły Bankowe.

Jako coach kieruje się maksymą, iż każdy człowiek jest dla siebie latarnią, która oświetla jego drogę, dlatego światła nie należy poszukiwać poza sobą, tylko w sobie. Poza pracą trenerską i coachingową, zapoznaje obcokrajowców z pięknem polszczyzny.