Seminarium: Projekt coachingu w organizacji, kontrakt, zasady etyczne
Szkolenie dla coachów oraz przedstawicieli działów HR
Celem seminarium Projekt coachingu w organizacji, kontrakt, zasady etyczne w organizacji jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i kompetencji pozwalających odpowiednio zaplanować i wdrożyć projekt coachingu w organizacji. Ważna podstawą są tu zasady etyczne, znajomość elementów kontraktu i zasad współpracy z organizacją w ramach projektu coachingu. Dobre, profesjonalne przygotowanie w wyżej wymienionych obszarach jest podstawą skutecznego coachingu.
Uczestnicy poznają:
- po co są zasady etyczne, przed jakimi błędami chronią i do jakich mechanizmów psychologicznych się odwołują,
- jakie są elementy kontraktu z klientem i jak jest on związany z zasadami etycznymi,
- jak przygotować, komunikować i realizować projekt coachingu w firmie,
- co wpływa na skuteczność coachingu w organizacji,
- przykłady z praktyki, wskazane rozwiązania.
dowiedz się więcej
Warsztat: Coaching zespołu
Szkolenie zaawansowane dla coachów
Warsztat Coaching zespołu to unikalne i jedyne tego typu szkolenie w Polsce. Uczestnicy poznają specyfikę pracy w kontekście coachingu zespołowego zarówno z perspektywy coacha wewnętrznego, jak i zewnętrznego, jak również zdobędą kompetencję samodzielnego planowania i prowadzenia coachingu zespołowego. Co więcej, praktycznie nauczą się narzędzi przydatnych w kontekstach:
- zwiększenia współpracy w zespole,
- poprawienia komunikacji,
- zapobiegania destruktywnym konfliktom,
- ustalania wspólnych celów zadaniowych,
- efektywnego realizowania zadań,
- skutecznego wdrażania zmian,
- uruchomienia potencjału zespołu z różnych poziomów funkcjonowania.
dowiedz się więcej
Narzędzia w coachingu: strategie
Szkolenie zaawansowane dla coachów
Warsztat dedykowany dla aktywnych coachów. Jak rozpoznać nieskuteczną strategię klienta? Jak pomóc mu zaprojektować i wdrożyć nową? Jak poznać, że powodem braku skuteczności jest właśnie strategia?
Cel warsztatu
Celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom kompetencji pracy ze strategiami klientów w coachingu – a zatem wiedzy, umiejętności oraz technik, dzięki którym będą oni w stanie samodzielnie:
- rozpoznać sytuację, kiedy problemem klienta jest nieskuteczna strategia,
- odkodować nieskuteczną strategię,
- wesprzeć klienta przy stworzeniu nowej, skutecznej strategii,
- zastąpić nieskuteczną strategię nową, skuteczną,
- jeszcze bardziej zwiększyć efektywność posiadanych już, skutecznych strategii