Najlepszą metodą przepowiedzenia przyszłości jest zaprojektowanie jej.
— Alan Kay
Kiedy sięgnąć po mentor-coaching?
Zapraszamy do skorzystania z oferty mentor-coachingu jeśli pojawia się potrzeba wsparcia merytorycznego, wyzwanie, do którego rozwiązania przydatna jest dla klienta ekspercka wiedza z danej dziedziny i specyficzne doświadczenia osoby prowadzącej coaching.
Nasi mentor-coachowie dysponują wiedzą i doświadczeniem np. w zakresie:
- rozpoczynania i rozwijania danego przedsięwzięcia (biznesu),
- zarządzania organizacją w procesie zmian,
- zarządzania sprzedażą,
- rozwoju w roli lidera, menedżera, itp.
Dzięki temu, że mentor-coach przeszedł sam przez podobne doświadczenia, wykorzystując kompetencje coacha może skutecznie wspierać klienta w jego działaniach zawodowych.
Członkowie naszego zespołu są aktywnymi i doświadczonymi menedżerami. Zarządzali całymi przedsiębiorstwami lub specjalizowali się w wybranych dziedzinach, np. w sprzedaży. Warto skorzystać z ich wsparcia, by przygotować się do wdrożenia nowych rozwiązań, zaplanować wprowadzanie zmian. Doświadczony mentor-coach posłuży jako ekspert, partner i sojusznik w działaniu. Konkretne decyzje będą wszechstronnie przeanalizowane przez klienta, a on sam poczuje się pewniejszy w ich wyborze i wdrażaniu.
Multi-Level Mentoring (mentor-coaching)
Doświadczony coach, posiadający specjalistyczną wiedzę może występować także w roli mentora. Tradycyjnie, mentor dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w relacji charakteryzującej się wzajemnym zaufaniem z kimś, kto podejmuje istotne zawodowe wyzwania. Mentor poprzez własną pracę i działanie pomaga innym wykorzystać ich własny potencjał.
W ujęciu wielopoziomowym mentoring jest połączony z coachingiem (mentor-coaching) i dzięki temu:
- prowadzi klienta w kierunku odkrycia jego nieświadomych kompetencji i przekraczania wewnętrznych barier,
- wzmacnia konstruktywny tok myślenia i pozytywne przekonania,
- pomaga zaakcentować pozytywne intencje i wartości stojące za danymi działaniami,
- dostarcza sposobów na odnajdowanie źródeł najsilniejszej motywacji.
Wsparciem całego procesu mentoringu jest także często osobisty przykład doświadczeń zawodowych i osiągnięć mentora (por. Dilts, 2006).
Nasi mentorzy – w czym pomogą?
Tomasz Frontczak
Praktyk i doświadczony czynny menedżer. Uczestniczył w wielu korporacyjnych programach szkoleniowych organizowanych na całym świecie. Skutecznie wdrożył wiele z nich w polskich realiach. Programy te obejmowały takie obszary jak techniki sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, budowa zespołów sprzedażowych, budowa wartości dla partnerów w biznesie, czy rozwijanie zdolności menedżerskich i budowa ścieżek kariery podległych pracowników. Znajomość rynku FMCG, usług finansowych i szeroka praktyka w globalnych korporacjach czynią go mentorem o dużym doświadczeniu i sprawdzonych umiejętnościach. Absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (dziś SGH) na Wydziale Handlu Zagranicznego. Ukończył podyplomowe studia na kierunku „Coaching w organizacji” na Wydziale Psychologii UW.
W czym wesprze?
- sprzedaż,
- zarządzanie sprzedażą,
- budowa zespołów w firmie,
- zarządzanie zmianą,
- zakładanie i budowa firm,
- strategie biznesowe,
- zarządzanie strategiczne,
- FMCG,
- ubezpieczenia na życie.
Grażyna Królewicz
Karierę zawodową rozpoczęła w USA pracując w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych Scudder Stevens & Clark w Bostonie. W 1993 r. przyjechała do Polski, aby wprowadzać na polski rynek pierwszy w Polsce fundusz inwestycyjny Pioneer. W 2002 r. założyła własną spółkę Scientific Services, świadczącą usługi dla korporacji w zakresie przetwarzania danych, którą sprzedała grupie kapitałowej notowanej na GPW w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku „Coaching w organizacji” na Wydziale Psychologii UW; jest Certyfikowanym Coachem ICC. Specjalizuje się w pracy z kobietami na menedżerskich stanowiskach, które chcą wzmocnić swoje umiejętności zarządzania ludźmi i pokonać lęk przed podejmowaniem trudnych decyzji.
Absolwentka Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (dziś SGH) na Wydziale Ekonomiki Produkcji oraz Studium Podyplomowego na Wydziale Marketingu, kierunek Marketing i Strategie Marketingowe.
Twórca i Prezes Fundacji Kobieca Pracownia, wspierającej kobiety w biznesie.
W czym wesprze?
- tworzenie firmy i zarządzanie nią,
- due dilligence i transakcja sprzedaży spółki (fuzje),
- zarządzanie projektami informatycznymi,
- tworzenie programów lojalnościowych i zarządzanie nimi,
- obsługa klienta: rekrutacja pracowników, szkolenia, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi,
- zarządzanie departamentem operacyjnym: tworzenie procesów, procedur, kontrola jakości,
- zarządzanie call center,
- outsourcing – usługi dla korporacji (call center, archiwizacja elektroniczna dokumentów, druk wysokonakładowy, zarządzanie bazami danych).