Case I: szkolenia – follow-up – coaching
Klient:
- duża spółka akcyjna działająca w segmencie B2B w całej Europie.
Wstępna potrzeba zakomunikowana przez HR:
- wsparcie rozwoju pracowników działu handlowego na poziomie handlowców oraz menedżerów i dyrektorów.
- w kolejnym etapie potrzeba wsparcia kluczowych pracowników pozostałych działów.
Realizowane działania:
- consulting,
- szkolenia,
- coaching zespołowy dla menedżerów,
- coaching indywidualny dla menedżerów.
czytaj więcej
Case II: warsztat interwencyjny z elemenatmi consultingowymi + coaching dla kadry dyrektorskiej
Klient:
- duża spółka akcyjna działająca w branży nowych technologii
Wstępna potrzeba zakomunikowana przez HR i zarząd:
- sytuacja współpracy pomiędzy dwoma ważnymi dla organizacji działami wydawała się być konfliktem zarówno strukturalnym jak i interpersonalnym, potrzebna była diagnoza sytuacji i ewentualnie warsztat interwencyjny na temat rozwiązywania konfliktów.
Realizowane działania:
- consulting (diagnoza sytuacji problemowej),
- warsztat interwencyjny (jako narzędzie diagnostyczne),
- w kolejnym etapie, coaching indywidualny dla menedżerów.
czytaj więcej
Case III: komunikacja w zmianach
Klient:
- Międzynarodowa firma z branży szkoleniowo-edukacyjnej
Wstępna potrzeba zakomunikowana przez HR:
- potrzeba wsparcia menedżerów w umiejętnościach komunikowania się z podwładnymi w sytuacji wprowadzania zmian w organizacji, tak, aby uwzględnić specyficzną, międzynarodową kulturę organizacyjną.
Realizowane działania:
- rozpoznanie problemów,
- szkolenie + follow-up
- szkolenia na bardziej zaawansowany temat, pogłębiające treści z pierwszego cyklu.