Cele
- nauka praktycznych umiejętności – nasze motto „Minimum teorii – maksimum praktyki”;
- dostarczenie niezbędnej wiedzy teoretycznej;
- dostosowanie materiału do kontekstu branżowego klienta i do grupy uczestników;
- interakcja uczestników z trenerami, czyli aktywne elementy warsztatowe w ramach szkoleń;
- nasi trenerzy praktycznie realizują zasady otwartej komunikacji;
- realizacja programu szkoleniowego zawsze opiera się o rozpoznanie rzeczywistych potrzeb klienta;
- uzupełnienie szkolenia o jednodniowy warsztat w formule follow-up, w czasie którego uczestnicy mogą podzielić się z trenerem doświadczeniami na temat zastosowania poznanych modeli,bądź wykorzystania wypracowanych sposobów działania.
Korzyści
Wybrane korzyści – na podstawie informacji zwrotnych jakie uzyskujemy od naszych klientów:
- Uczestnicy zdobywają rzetelną wiedzę oraz nowe, praktyczne umiejętności i narzędzia.
- Wiedza oraz umiejętności przekazane podczas szkolenia są realnie wykorzystywane w praktyce, co świadczy o efektywności naszego nauczania.
- Nawet wymagający i doświadczeni pracownicy są usatysfakcjonowani dzięki ciekawym, dobrze przeprowadzonym i odpowiednio opracowanym zajęciom.
- Klienci systematyzują i zyskują wiedzę, z którą być może mieli już kontakt, a posiadali niedosyt jej praktycznego zastosowania w pracy.
- Współpraca i komunikacja w zespołach poprawia się.
- Dzięki warsztatowi follow-up dodatkowo rozwijane są zdobyte umiejętności i jeszcze bardziej dostosowywane są do codziennych wymagań organizacji.