Cele i korzyści

Cele

  • nauka praktycznych umiejętności – nasze motto „Minimum teorii – maksimum praktyki”;
  • dostarczenie niezbędnej wiedzy teoretycznej;
  • dostosowanie materiału do kontekstu branżowego klienta i do grupy uczestników;
  • interakcja uczestników z trenerami, czyli aktywne elementy warsztatowe w ramach szkoleń;
  • nasi trenerzy praktycznie realizują zasady otwartej komunikacji;
  • realizacja programu szkoleniowego zawsze opiera się o rozpoznanie rzeczywistych potrzeb klienta;
  • uzupełnienie szkolenia o jednodniowy warsztat w formule follow-up, w czasie którego uczestnicy mogą podzielić się z trenerem doświadczeniami na temat zastosowania poznanych modeli,bądź wykorzystania wypracowanych sposobów działania.

Korzyści

Wybrane korzyści – na podstawie informacji zwrotnych jakie uzyskujemy od naszych klientów:

  • Uczestnicy zdobywają rzetelną wiedzę oraz nowe, praktyczne umiejętności i narzędzia.
  • Wiedza oraz umiejętności przekazane podczas szkolenia są realnie wykorzystywane w praktyce, co świadczy o efektywności naszego nauczania.
  • Nawet wymagający i doświadczeni pracownicy są usatysfakcjonowani dzięki ciekawym, dobrze przeprowadzonym i odpowiednio opracowanym zajęciom.
  • Klienci systematyzują i zyskują wiedzę, z którą być może mieli już kontakt, a posiadali niedosyt jej praktycznego zastosowania w pracy.
  • Współpraca i komunikacja w zespołach poprawia się.
  • Dzięki warsztatowi follow-up dodatkowo rozwijane są zdobyte umiejętności i jeszcze bardziej dostosowywane są do codziennych wymagań organizacji.