Jak negocjować i budować dobre relacje z klientem

Szkolenie daje możliwość podniesienia swojej wiedzy dotyczącej różnorodnych mechanizmów wpływających na zachowanie partnerów w kontekście negocjacji. Uczestnicy mają możliwość zapoznania się nie tylko z metodami skutecznego negocjowania (wywieranie wpływu, zarządzanie emocjami swoimi i partnera, sprawność w komunikowaniu się, zręczność językowa). Dodatkowo zdobywają wiedzę jak przygotować się całościowo do procesu negocjacji, jak współdziałać z osobami w zespole, oraz czerpać wiedzę z pozornych „porażek”.

Szkolenie dedykowane jest dla handlowców, menedżerów oraz osób z działów prawnych lub HR, którzy pragną podnieść swoje umiejętności negocjacyjne.

Jeśli pragną Państwo poznać szczegóły powyższego warsztatu lub są zainteresowani korzyściami, jakie może przynieść Państwa firmie, zachęcamy do kontaktu z naszym konsultantem.

powrót