W czasie szkolenia dajemy możliwość zapoznania się z modelami skutecznego komunikowania się z klientem (budowanie relacji, rozróżnianie życzeń i potrzeb klientów, asertywna komunikacja, kształtowanie meta-komunikatu do klienta) oraz radzenia sobie z tzw. trudnym klientem (sytuacja rozbieżności zdań, trudne emocje, krytyka, presja i manipulacja, przedłużające się rozmowy).
Warsztaty prowadzone są w formie pracy nad studiami przypadków, podczas których uczestnicy zajmują się także zagadnieniami realizacji polityki sprzedażowej, kształtowania współpracy pomiędzy działami mającymi wpływ na jakość obsługi klienta
Szkolenie adresowane jest głównie do handlowców, pracowników działów wsparcia, którzy mają wpływ na kształtowanie się relacji z klientami. Realizowane są także wersje dla menedżerów organizujących prace działów sprzedaży i koordynujących pracę innych działów wpływających na jakość obsługi klienta.
Jeśli pragną Państwo poznać szczegóły powyższego warsztatu lub są zainteresowani korzyściami, jakie może przynieść Państwa firmie, zachęcamy do kontaktu z naszym konsultantem.