Poniżej prezentujemy programy wybranych szkoleń zamkniętych. W przypadku zainteresowania dowolnym tematem nasz konsultant skontaktuje się z Państwem i przedstawi więcej informacji na temat szkolenia.
Całą listę przykładowych szkoleń oraz zakres tematyczny znajdziecie Państwo w zakładce W czym szkolimy? Przypominamy również, iż wszystkie spośród programów czy tematów szkolenia mogą być dowolnie modyfikowane tak, by realizowały potrzeby klienta, jak i również przygotowujemy szkolenia „na miarę”.
Coaching zespołu
Program warsztatu Coaching zespołu ma na celu zapoznanie uczestników szkolenia ze specyfiką pracy w kontekście coachingu zespołowego.
Kluczowe kwestie poruszane podczas warsztatu to:
- zrozumienie różnic między grupą ludzi a zespołem,
- zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania grup w organizacjach oraz zjawisk i ról w zespołach,
- poznanie charakterystyki zespołu jako realizatora zadań w organizacji,
- techniki pracy w coachingu zespołowym, wykorzystujące różne poziomy logiczne.
czytaj więcej
Akademia coachingu – program dla coachów wewnętrznych i menedżerów
Projekt Akademia coachingu dotyczy programu szkolenia coachów wewnętrznych, w tym część zajęć – nt. umiejętności lidera, w tym komunikowania się i kierowania innymi, jest także przeznaczona dla menedżerów. Na program składają się warsztaty, seminaria, wykłady specjalistyczne, jak i również praca własna oraz superwizja.
Celem jest dostarczenie kompetencji dotyczących prowadzenia coachingu w organizacji oraz wykorzystania go w kontekście bieżących zadań w firmie. Podczas zajęć ćwiczone będą konkretne techniki coachingu indywidualnego i zespołowego.
Dostarczymy przykładowe sposoby pracy:
- określania celów,
- uruchamiania procesów kreatywnego rozwiązywania problemów,
- przykładowych interwencji dotyczących rożnych poziomów funkcjonowania.
czytaj więcej
Trening niekonwencjonalnego myślenia – kreatywne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
Na szkoleniu uczymy jak rozwijać własną kreatywność, uruchamiać procesy twórczego myślenia, korzystać ze strategii kreatywności i twórczo podchodzić do rozwiązywania problemów. Uczymy też tego, jak zadbać o wyżej wymienione sprawy w obliczu stresu czy presji czasu.
czytaj więcej
Efektywna komunikacja – rozumieć i być rozumianym
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z modelami efektywnego komunikowania się wywodzącymi się z różnych dziedzin oraz podejść psychologii. Ponadto stworzona zostanie okazja do praktycznego ich ćwiczenia i zaadaptowania do różnych kontekstów, np.: relacje interpersonalne, komunikacja w zespołach, obsługa klienta, delegowanie zadań, itp.
czytaj więcej
Autoprezentacja – jak tworzyć skuteczne wystąpienia
Podczas szkolenia kładziony jest nacisk na umiejętność budowania skutecznego wizerunku w sytuacji wystąpień publicznych, np.: prezentacji, kontakty z prasą i mediami, pracy z grupą. Szkolenie daje możliwość zdobycia umiejętności budowania kontaktu, spójności, radzenia sobie z tzw. „trudnymi pytaniami” i dbania o emocje własne i odbiorców. W czasie szkolenia realizowane sa ćwiczenia z wykorzystywaniem kamery.
czytaj więcej
Profesjonalna obsługa klienta
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z modelami skutecznego komunikowania się z klientem (budowanie relacji, rozróżniania życzeń i potrzeb klientów, asertywna komunikacja…) oraz radzenia sobie z tzw. trudnym klientem (sytuacja rozbieżności zdań, trudne emocje, krytyka…). Ponadto pracują oni nad zagadnieniami takimi jak: realizacja polityki sprzedażowej, czy kształtowanie współpracy pomiędzy różnymi działami mającymi wpływ na jakość obsługi klienta.
czytaj więcej
Jak negocjować i budować dobre relacje z klientem
Szkolenie ma na celu przekazać wiedzę i umiejętności dotyczące różnorodnych mechanizmów wpływających na zachowanie partnerów w kontekście negocjacji. Uczestnicy zapoznają się nie tylko z metodami skutecznego negocjowania (wywieranie wpływu, zarządzanie emocjami swoimi i partnera, sprawność w komunikowaniu się czy zręczność językowa). Dodatkowo są uczeni tego jak przygotować się całościowo do procesu negocjacji, jak współdziałać z osobami w zespole, oraz jak czerpać wiedzę z pozornych „porażek”.
czytaj więcej
Sztuka motywacji – jak planować cel i osiągać je indywidualnie bądź z zespołem
„O radę pytaj tego kto sam sobie radzi” – sugerował Sokrates ustami Platona, dlatego zanim uczestnicy nauczą się jak motywować innych (źródła motywacji i motywująca komunikacja) otrzymują szansę zyskania realnej wiedzy dotyczącej własnej motywacji (filary motywacji, źródła motywacji, wpływanie na swój stan) i możliwość zapoznania się z praktycznymi sposobami wpływania na jej poziom.