Case Studies

Case I: szkolenia – follow-up – coaching

Klient:

  • duża spółka akcyjna działająca w segmencie B2B w całej Europie.

Wstępna potrzeba zakomunikowana przez HR:

  • wsparcie rozwoju pracowników działu handlowego na poziomie handlowców oraz menedżerów i dyrektorów.
  • w kolejnym etapie potrzeba wsparcia kluczowych pracowników pozostałych działów.

Realizowane działania:

  • consulting,
  • szkolenia,
  • coaching zespołowy dla menedżerów,
  • coaching indywidualny dla menedżerów.
czytaj więcej

Case II: warsztat interwencyjny z elemenatmi consultingowymi + coaching dla kadry dyrektorskiej

Klient:

  • duża spółka akcyjna działająca w branży nowych technologii

Wstępna potrzeba zakomunikowana przez HR i zarząd:

  • sytuacja współpracy pomiędzy dwoma ważnymi dla organizacji działami wydawała się być konfliktem zarówno strukturalnym jak i interpersonalnym, potrzebna była diagnoza sytuacji i ewentualnie warsztat interwencyjny na temat rozwiązywania konfliktów.

Realizowane działania:

  • consulting (diagnoza sytuacji problemowej),
  • warsztat interwencyjny (jako narzędzie diagnostyczne),
  • w kolejnym etapie, coaching indywidualny dla menedżerów.
czytaj więcej

Case III: komunikacja w zmianach

Klient:

  • Międzynarodowa firma z branży szkoleniowo-edukacyjnej

Wstępna potrzeba zakomunikowana przez HR:

  • potrzeba wsparcia menedżerów w umiejętnościach komunikowania się z podwładnymi w sytuacji wprowadzania zmian w organizacji, tak, aby uwzględnić specyficzną, międzynarodową kulturę organizacyjną.

Realizowane działania:

  • rozpoznanie problemów,
  • szkolenie + follow-up
  • szkolenia na bardziej zaawansowany temat, pogłębiające treści z pierwszego cyklu.
czytaj więcej