ETAPY PROCESU
1. Trenerzy przeprowadzili rozmowy z Zarządem, dyrektorami działów i HR-em
2. Na podstawie rozmów przygotowali program warsztatu interwencyjnego, który miał za zadanie:
- dostarczyć informacji na temat konfliktów w organizacji
- dostarczyć podstawowych umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- w trakcie warsztatu trenerzy mieli rozpoznać ewentualny konflikt i jego przyczynę.
3. Trenerzy przekazali swoje spostrzeżenia Zarządowi.
4. Jako wynik sugestii raportu poszkoleniowego wdrożono i przeprowadzono coaching dla dyrektorów kilku działów, jako osób odgrywających kluczową rolę we wpływaniu na sytuacje konfliktogenne w organizacji.
Korzyści:
- wsparcie zarządu w rozpoznaniu przyczyn sytuacji konfliktowych,
- dostarczenie wiedzy i umiejętności odnośnie zarządzania konfliktami,
- wdrożenie systemowego programu rozwoju menedżerów.