Michał Skoniecki, coach, trener i konsultant CC Innovation. Certyfikowany Coach MLC. Absolwent Psychologii i Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Politechnice Warszawskiej. Specjalizuje się w psychologii biznesu i wspieraniu rozwoju osobowości. Przedsiębiorca, menedżer, praktyk marketingu i sprzedaży. Pracuje z klientami w tematach związanym z biznesem, rozwojem kariery, finansami i relacjami międzyludzkimi.
– Pomaga ludziom rozwijać się w życiu zawodowym jak i osobistym: w przyspieszaniu tempa rozwoju, udoskonalaniu osiągnięć i podnoszeniu jakości życia. Skuteczne wdraża techniki zarządzania w organizacjach redukując ich koszty i zwiększając zyski. Dzięki jego szkoleniom klienci biznesowi łatwiej podejmują decyzje, polepszają efekty działania i pełniej korzystają ze swoich możliwości.
– Słucha, obserwuje i przystosowuje własne podejście do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Nieustannie też rozwija się poprzez naukę nowych rzeczy. Jako Arystotelik w swoim życiu stara się kierować zasadą złotego środka, wierząc, że jest to najrozsądniejsza forma rozwoju.
– Od strony naukowej prowadzi badania w zakresie motywacji oraz wpływu perspektywy czasowej na dobrostan. Pisze również doktorat z tematyki oddziaływania warsztatów szkoleniowych na dobrostan psychiczny. W praktyce wdraża projekty, konsultuje, prowadzi treningi, warsztaty, szkolenia oraz wykłady.
Michał Skoniecki: „Jako trener i coach korzystam z narzędzi codziennie. Ich znajomość szczególnie przydała mi się gdy byłem menadżerem i gdy prowadziłem fundację edukacyjną. Dobre ustalanie celów a następnie praca nad ich realizacja to podstawa każdego przedsięwzięcia. Dlatego narzędzia coachingowe są uniwersalne. Podczas coachingu uczymy się patrzeć na trudności z różnych perspektyw i dobierać odpowiednie spojrzenie w zależności od problemu. Myślę, że to tez bardzo przydatna umiejętność w życiu zawodowym i prywatnym.
Już wkrótce rusza nowa edycja Studium Coachingu MLC. Zapraszamy już dzisiaj do zapoznania się z naszą ofertą oraz skorzystania z atrakcyjnej promocyjnej ceny.